" QUĂ VOLEU ESTUDIAR-APRENDRE?
JUAN FRANCISCO: ...
ERIK: NINJAS
MARIO: MUSEU
CLAUDIA: MONOS, ALGUNA COSA DE LA SELVA
DESIREE: COSES DE FRANĂA, FRANCĂS
MARC: PARAULES NOVES
LUCA: DINOSAURES
OLIVER: MONOS
EMMA: REI CARNESTOLTES
EKAIN: LLEOPARDS
ERIKA: NĂMEROS
KANAE: GATITOS
ALBERTO: SUPERHEROIS
PAU: TIGRE
MESTRA: ALGUNA COSA DEL COS"
VĂREM FER VOTACIONS I VAN GUANYAR ELS MOIXOS
ABANS DE COMENĂAR A FER PREGUNTES VĂREM XERRAR DE LES COSES QUE JA SABIEN DELS MOIXOS.
"IDEES PRĂVIES DELS MOIXOS
KANAE: GATEAR, IR COMO LOS GATOS
(QUATRE POTES)
MARC: LES GUSTA MUCHO LA LECHE
ANDREA: MASAJITO, SE RASCAN CON
LAS PATAS
DESIREE: COMEN PATE
EKAIN: COMEN PIENSO, COMO LOS
PERROS
ERIK: TAMBIEN COMEN LECHE
LUCA: TAMBIEN COMEN RATONES
MARC: A LOS GATOS NO LES GUSTA
EL AGUA, SE PONEN SALIVA Y SE LAVAN ASI ASI (FA EL GEST)
OLIVER: TIENEN GARRAS PARA
ARRAĂAR
EMMA: SI MOLESTAS A LOS GATOS
PEQUEĂOS TE ARRAĂAN (ES RAPINYA LA CARA AMB LA SEVA MĂ)
TONI: SE ESCONDEN EN EL SOFĂ
PAU: LOS GATOS SE ESCONDEN EN UN
COCHE, AYER LO VI
EMMA: DEBAJO EL COCHE
LUCA: VI UNA PELI DE GATOS, QUE
SE LLAMABA RUDOLF
IRENE: LOS GATOS ARAĂAN LOS
SOFAS, COSAS BLANDAS, DE TELA
JUAN FRANCISCO: BLANCO (HI HA
MOIXOS BLANCS)
DESIRRE: HAY NARANJAS
PAU: HAY GATOS COM UN LEOPARDO,
NEGRES Y GROCS
KANAE: TAMBIEN HAY NEGRO
MARIO: COGEN LAS COSAS A VECES
CON LA BOCA
EKAIN: TIENEN 4 PATAS
CLAUDIA: LOS GATOS ARAĂAN LAS
SILLAS
EMMA: ELS MOIXOS TENEN POR DELS
CANS
ALBERTO: MI GATO MUERDE
KANAE: EL PIENSO DE LOS GATOS
TIENE FORMA DE HUELLA
DESIREE: LOS GATOS TIENEN UNA
CAJITA CON PIEDRAS PARA HACER CACA
IRENE: A LOS GATOS NO LES GUSTA
LA ASPIRADORA, EL RUIDO"
POSTERIORMENT CADA INFANT ENS EXPLICAVA LA INFORMACIĂ QUE ENS HAVIA DUIT DE CASA AMB LA SEVA PREGUNTA.
A CONTINUACIĂ JA COMENĂĂREM A CONTESTAR LA PREGUNTA 1: COM SĂN LES DENTS DELS MOIXOS?
DESPRĂS LA 2: HI HA MOIXOS SENSE PĂL?
TORNĂREM A VEURE TOTA LA INFORMACIĂ D'AQUESTA PREGUNTA. DESPRĂS XERRĂREM DE QUĂ ELS "MOIXOS SENSE PĂL" EREN MOIXOS QUE REALMENT TENIEN UN PĂL MOLT CURT QUE QUASI NO ES VEIA COM EL NOSTRE DELS BRAĂOS PER EXEMPLE.
XERRAREM DE QUATRE TIPUS DE MOIXOS SENSE PĂL (QUE TENIEN CARACTERĂSTIQUES SENZILLES) .CADA INFANT PODIA TRIAR I PINTAR EL QUE MĂS LI HAVIA AGRADAT.
I DESPRĂS FĂREM UNA FEINA PER ESCRIT.
LA PREGUNTA 3: TIPUS DE MOIXOS
COM CADA VEGADA, TORNĂREM A VEURE INFORMACIĂ DELS INFANTS QUE HAVIEN CONTESTAT AQUESTA PREGUNTA A CASA I COM QUE HI HAVIA TANTS TIPUS DE MOIXOS FĂREM UNA CLASSIFICACIĂ: MOIXOS AMB PĂL LLARG, CURT I SENSE PĂL.
LA PREGUNTA 4: COM SĂN LES URPES DELS MOIXOS?
LA PREGUNTA 5: COM SĂN LES PETJADES DELS MOIXOS?
I FINALMENT FĂREM UNA AVALUACIĂ. PRIMER VĂREM REALITZAR UNA CONVERSA EN GRAN GRUP RECORDANT TOTES LES PREGUNTES I DESPRĂS CADA UN VA ESCRIURE I PINTAR LA SEVA FEINA, AQUĂ TENIU ALGUNS EXEMPLES.
I JA HEM ARRIBAT AL FINAL D'AQUEST PROJECTE I QUASI D'AQUEST CURS.
No hay comentarios:
Publicar un comentario